حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


واسه تو که همیشه به یادمی

خدای خوب من سلام

نمیدانم اگر تو را باخدای خوبم نخوانم باید تورا با چه چیزی بخونم

خداجونم حالت چطوره؟؟

من به لطف و بزرگی تو خوبم عالی ام فقط یه ذره کمرم درد میکنه نمیدوم علتش چیه اما هرچی هست میدونم که تو میدونی و شاید از اینکه کمرم درد میکنه توش حکمتی داشته داشته باشی شاید برا اینه که منم بدونم کمر درد چه دردی هست و مادربزرگا و پدربزرگا چه دردی دارند

خدای امروز بابا اومد دیدی که چی گفت شاید خیر و صلاح تو نباشه نمیدونم اما دیدم حافظ راست گفت خدایا ازینکه دوستای خوبی دارم متشکر

و خیلی ممنونم که تا آیه 22سوره جاثیه البته فک میکنم جاثیه بود اما سوره آخری بود که دیگه جز 25 باهاش تموم میشد و البته 37 آیه داشت

خدایا متشکرم واقعا ممنون به خاطر همه چیز به خاطر اینکه تو اینقد خوبی واقعا امروز از دوستام پرسیدم بارزترین خصلت من چیه یکیشون میگفت دلسوزم و همدردی میکنم یکی دیگه هم گفت که دقیقا یادم نمیاد چی گفت نمیدونم چرا!..

اما مضمونش این بود که آرام میکنم بقیه را

این دوسال که با بچه های شیطون و بی ادب البته نه همشون همکلاس بودم درسای بزرگی گرفتم

خدای خوبم امروز رفتم پیش خانم اسکینی دیدی چی بهم گفت

خدایا تو بهش بگو بهش بگو بگو که من چقد اون لبخنداش را دوست دارم چقد وقتی ناراحته منم ناراحتم چقد قلبم براش به تپش افتاده

نمیدوم چرا اما واقعا دوستش دارم

و آرزو میکنم بتونم باعث سربلندیش باشم میدونم تنها کاری که میتونم براش بکنم اینه که بتونم امتحان حسابانم را عالی بگیرم

و فقط عالی بگیرم

امروز خانم پاکدل هم چیزایی جالبی برام نوشت و گفت که بگذار خورشید باشی تا حتی اگه نخوای به همه بتابی

میدونم که تو هرچی سر راهم قرار بدی همون مصلحت منه امروز چقد ازینکه شنیدم خانم مخلصی گفت به هر دانش آموزی اعتماد نداره و به من اعتماد داشت و اجازه داد برم نمازخونه متشکر شدم

وای خدای من این دبیر چقد خوبه

قبلا هیچوقت فک نمیکردم یه روزی بیام و اینجوری در موردش بنویسم

اینا همش به لطف تو هستش همه این حرفام براومده از دلم هست هنوزم باید قوی بشم پس قدرت نیرومند شدن را به من بیاموز و کمکم کن که بتونم موفق بشم تو همه درسام

دراون مورد هم شاید هنوز برامون زوده حکمت اون رو فقط تو میدونی و نه هیچکس دیگه خب خدایا ازت متشکرم که کمکم کردی که اینقد قوی باشم تا از اتفاقاتی که برام میافته ناراحت نباشم و اشکم را پایین نیارن برخلاف پارسال

عزیزم دیدی میتونم تحمل کنم دیدی گفتم حتی اگه سخت ترین آزمایشات دنیا را هم سر من انجام بدی بازم تحمل میکنم فقط اگه تو کمکم کنی

الانم همش به یادتم میدونم که میدونی و میدونم که تو یکسره مرا به یاد داری و در هر لحظه مراقب من هستی

من همیشه منتظر کمک های تو هستم تو اونقد خوبی که من نمیدونم چطور باید تشکر کنم

خدایا الان خوابم میاد  فک نمیکنم بتونم شام درست کنم خودت یه جوری راست و ریسش کن

دوستت دارم مواظبم باش

و هم چنین مواظب همه کسایی که تو  قلبم خونه دارن  و من هر ازچندی به یادشونم کاری کن بتونم باعث افتخارشون بشم و همیشه بهشون شادی عطا کن

بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 5861
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1